המלאכים האמיתיים של תקופת הקורונה

המלאכים האמיתיים של תקופת הקורונה

יש משבר פיזי ויש משבר…

בזמן שכולנו עסקנו במעקב מורט עצבים אחרי ההתרחשויות ברחבי הארץ והעולם, אמדנו את כמות הנפגעים, החולים והמתים ל"ע, התפללנו ושמרנו על ההנחיות, קם לו משום מקום ארגון שהציל עשרות משפחות ממוות!

לאף אחד לא קל בתקופה הזאת, כולנו מתמודדים עם קשיים כאלו ואחרים. אך קושי אחד – נדמה שאיש לא מתעניין בו. הקושי הנפשי.

ההורים מתוסכלים, אין בכך ספק. וככל שההורים מתוסכלים יותר – כך גם הילדים, ולהיפך. עד שהגיעו מלאכי השרת ונתנו זריקת עידוד ותמיכה לעשרות רבות של הורים מיואשים, ילדים מתבגרים ונערים צעירים שלא התכוננו לתקופה כה קשה ומאתגרת.

המוות הרגשי שריחף באוויר. נעלם כלא היה!

"לא הבנתי, זה בחינם?"

ארגון 'מקשיבים' בראשות הרב ינון איבגי קם על מנת לסייע ולתת תמיכה רגשית בשעות קשות אלו של משבר כלכלי דחוק, משבר פיזי שלא ניתן לשער – אשר כל אלו משפיעים בצורה נוראית על המצב הרגשי והנפשי של הנוער המתבגר והוריהם!

הארגון החל בפרסום 'הטיפ היומי' של תקופת הקורונה, הטיפים פורסמו באתרינו וברשתות החברתיות וזכו לחשיפה של למעלה מ-3,000,000 איש ברחבי הארץ! דתיים וחילונים! הטיפים סייעו להורים להתמודד בבעיות השונות אשר צצות בכל יום בעקבות המשבר.

הארגון מפעיל את 'הקו החם' אותו מאיישים עשרות אנשי מקצוע מוסמכים אשר נותנים מענה רגשי ותמיכה לעשרות משפחות המתמודדות עם קשיים נפשיים אצל ילדיהם על בסיס יום-יומי!

ר. מחיפה, אמא לשלושה ילדים מספרת ל'בחדרי חרדים' שלא האמינה למשמע אוזנה: "נתקלתי בטיפ שפרסם הארגון בפייסבוק, אהבתי את הטיפ והתקשרתי לקו החם של הארגון על מנת להתייעץ על מקרה ספציפי. ענה לי פסיכיאטר מוסמך שלוקח על ייעוץ כזה לא פחות מ-500 ₪ לשעה! בסיום השיחה שאלתי אותו כמה לשלם לו? הוא ענה לי שזה ללא תשלום. פשוט לא האמנתי. הקו החם של מקשיבים היה המלאך שהציל אותי בתקופה הנוראית הזו בלי לבקש שקל!!"

צו השעה – להקשיב!

עד מהרה הצטרפו לשורות הארגון עשרות רבנים ואנשי חינוך, הבולטים שבהם – הרב שמעון בעדני שליט"א, הרב דוד יוסף שליט"א, הרב ראובן אלבז שליט"א, הרב שר שלום נחמני שליט"א, מנהלי תלמודי תורה, מנהלי כוללים ועוד. (הסכמות הרבנים בהמשך הכתבה).

הרבנים ואנשי החינוך קוראים לציבור לחזק את הארגון שהציל נפשות רבות בישראל על מנת שיוכל לגדול ולצמוח ולתת את המענה הרגשי לא זקוק הדור הצעיר שאחרי הקורונה!

עזרו לנו להמשיך להקשיב!

לתמיכה: לחץ כאן

בקו החם של הארגון >>>3596*

(השירות ניתן בחינם, בדיסקרטיות מלאה, ובכ-7 שפות!)

דילוג לתוכן